Кошик
42 відгуків
+380 (95) 880-50-77
+380 (50) 035-75-07
+380 (98) 374-14-48
Харків, Україна
Кошик
ТОВ «ЗАВОД ПРОМИСЛОВОГО ОБЛАДНАННЯ «ПРОГРЕС»
впередназад
Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту, фото 2Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту, фото 3Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту, фото 4Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту, фото 5Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту, фото 6Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту, фото 7Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту, фото 8Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту, фото 9

Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту

  • В наявності

від 48 000 

Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспорту
Шлюзовий живильник із точеним ротором ШП-200ТП для пневмотранспортуВ наявності
від 48 000 
+380 (95) 880-50-77
  • +380 (50) 035-75-07
  • +380 (98) 374-14-48
+380 (95) 880-50-77
  • +380 (50) 035-75-07
  • +380 (98) 374-14-48
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

     Розроблений живильник шлюзовий ШП-200ТП для пневмотранспорту, слугує для безперервного дозованого подавання сипких порошкоподібних матеріалів безпосередньо в трубу пневмотранспорту. Наші роторні пітники для пневмотранспорту мають мінімальний проміжок між ротором і корпусом, приблизно 0-1мм, що дає змогу спокійно використовувати їх у пневмосистемах. Корпус може бути виготовлений як із вуглецевої сталі, так і з неіржавкої сталі.

     Шлюзовий закрив серії ШП-ТП складається з таких елементів:

  •     корпус із завантажувальною горловиною та фланцями для приєднання до пневмосистема;
  •     перехідні фланці за запитом (на цьому екземплярі вони наявні);
  •     ротор-поживник із лопатями в зборі;
  •     привод — мотор-редуктор черв'ячного типу;
  •     датчик обертів індуктивний Schneider Electric за запитом.

    Принцип дії роторних живителів для пневматичного транспорту такий:

    Матеріал із ємності (силоса, бункера, станції розтарування) через вікно завантаження надходить у корпус роторного живителя. Ротор із лопатями, обертаючись, захоплює в кожну секцію певну дозу матеріалу. Під час повороту ротора на 180 матеріал висипається з живлювача, здійснюючи половину оберту, ротор вивантажує матеріал транспортування у впускний і випускний отвір пневмотраси, і стисненим повітрям матеріал підхоплюється з-під роторного живителя та транспортується.

Креслення загального виду

           Купуючи ШП-200ТП у нас, Ви купуєте:

  • завжди перед початком виробництва погоджуєм креслення загального вигляду;
  • виготовлення ШП-200ТП високої якості, товщина корпусу та лопаток 6 мм, проміжок між ротором і корпусом приблизно 1 мм;
  • підшипники винесені з робочої камери (що збільшує термін експлуатації вдвічі);
  • якісні підшипники, стандартно FBJ Японія або підшипники FAG, SKF за запитом;
  • якісний привод, стандартно редуктор PGR Туреччина, двигун 0,25 кВт або редуктора NORD, Motovaario за запитом, сервіс фактор не нижчий за СФ-1,2;
  • перехідні фланці під ваш розмір у комплекті за запитом;
  • реальну гарантію один рік.
Характеристики
Основні
Робоча довжина ротора, мм232
Встановлена потужність, кВт0,25
Робочий об'єм ротора, л6,9
Діаметр трубопровіду, мм76
Продуктивність, м3/год, не менше при 28 об/хв., та при 70% заповнення ротора8,1
Діаметр ротора, мм208
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 48 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner